Eкономічна енциклопедія
ЦІЛЬОВИЙ МАРКЕТИНГ
рос. целевой маркетинг
форма маркетингової діяльності, у процесі якої продавець товару розмежовує сегменти ринку і для кожного з них розробляє певну окремо визначену, конкретну тактику, засоби маркетингу.
рос. целевой маркетинг
форма маркетингової діяльності, у процесі якої продавець товару розмежовує сегменти ринку і для кожного з них розробляє певну окремо визначену, конкретну тактику, засоби маркетингу.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: ЦІЛЬОВИЙ МАРКЕТИНГ
матиме такий вигляд: Що таке ЦІЛЬОВИЙ МАРКЕТИНГ
матиме такий вигляд: ЦІЛЬОВИЙ МАРКЕТИНГ
матиме такий вигляд: Що таке ЦІЛЬОВИЙ МАРКЕТИНГ