Eкономічна енциклопедія
ФРАНЧАЙЗИНГ
рос. франчайзинг
Специфічна форма договірних економічних взаємовідносин крупних компаній з дрібними виробничо-підприємницькими структурами, за якої дрібні підприємства (франчайзи) можуть функціонувати під егідою великих організацій (франчайзерів), користуючись їхніми товарними знаками й емблемами. При цьому вони повинні здійснювати економічну політику франчайзера, не втрачаючи адміністративної, фінансової і юридичної самостійності. В свою чергу, франчайзер надає франчайзам підтримку у підприємницькій діяльності, забезпеченні технікою, товарами тощо.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: ФРАНЧАЙЗИНГ


матиме такий вигляд: Що таке ФРАНЧАЙЗИНГ