Eкономічна енциклопедія
ТОРГИ
рос. торги
1. Поширена традиційна конкурентна форма організації торгівлі, за якою продаж товару здійснюється на змагальних засадах. Договори купівлі-продажу укладаються після попередньо проведених торгів щодо узгодження цін та умов продажу, передпродажних і післяпродажних послуг. Т. бувають: викриті (гласні, публічні), закриті (негласні, тендерні) та перекваліфікаційні. 2. Організаційні структури-об'єднання роздрібних торгових підприємств (крамниць), які поєднують торговельно-господарську діяльність із функціями управління. Здійснюють закупівлю товарів, їх збереження, комплектацію торгового асортименту для магазинів, ведуть комерційні, фінансові, банківські та інші операції. За товарним профілем можуть бути вузькоспеціалізовані, спеціалізовані і змішаного асортименту.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: ТОРГИ


матиме такий вигляд: Що таке ТОРГИ