Eкономічна енциклопедія
СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
рос. система маркетинговой информации
постійно діюча система аналізу, оцінки і поширення актуальної, своєчасної і точної інформації для використання її розпорядниками сфери маркетингу з метою поліпшення планування, впровадження і контролю за виконанням маркетингових заходів.
рос. система маркетинговой информации
постійно діюча система аналізу, оцінки і поширення актуальної, своєчасної і точної інформації для використання її розпорядниками сфери маркетингу з метою поліпшення планування, впровадження і контролю за виконанням маркетингових заходів.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
матиме такий вигляд: Що таке СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
матиме такий вигляд: СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
матиме такий вигляд: Що таке СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ