Eкономічна енциклопедія
СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ
рос. сегментация рынка
групування і поділ ринку на окремі частки (сегменти) за певними ознаками: товарознавчими (за принципом комплексного споживання товарів), територіальними, географічними, демографічними, соціальними, обсягами платоспроможного попиту, купівельним мотивацій покупців, духовними, етнографічними, культурними та ін. Кон'юнктурні дослідження окремих сегментів ринку дають можливість аналізувати ситуацію, що склалась на ринку, встановити причинний характер цих явищ і скласти прогноз ринку, на підставі якого розробити програму розвитку ринку, кращого задоволення попиту й одержання прибутку.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ


матиме такий вигляд: Що таке СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ