Eкономічна енциклопедія
			
			
			
			ПРОБЛЕМНИЙ МАРКЕТИНГ
                        
рос. проблемный маркетинг
форма аналізу нарощування ринків, коли сукупний майбутній збут оцінюють на базі короткострокового, географічне обмеженого продажу нового товару або послуги.
				рос. проблемный маркетинг
форма аналізу нарощування ринків, коли сукупний майбутній збут оцінюють на базі короткострокового, географічне обмеженого продажу нового товару або послуги.
			Ви можете поставити посилання на це слово:
			
матиме такий вигляд: ПРОБЛЕМНИЙ МАРКЕТИНГ
						
матиме такий вигляд: Що таке ПРОБЛЕМНИЙ МАРКЕТИНГ
					
	        матиме такий вигляд: ПРОБЛЕМНИЙ МАРКЕТИНГ
матиме такий вигляд: Що таке ПРОБЛЕМНИЙ МАРКЕТИНГ

