Eкономічна енциклопедія
ПРЕС-РЕЛІЗ
рос. пресс-релиз
1. Спеціальний інформаційний одноразовий випуск, який містить стислу інформацію про певну подію для поширення серед представників засобів масової інформації. Часто виходить під час прес-конференції, презентації, проведення масштабних акцій громадськими організаціями. великими виробничими, комерційними чи фінансово-кредитними компаніями або перед ними. 2. Спеціально підготовлена виробничими, торговельними, фармацевтичними чи іншими компаніями рекламна інформація з невеликим, але містким текстом для ефективної реклами з метою привернення особливої уваги до діяльності окремих фірм, досягнень, надбань щодо вдосконалення товару чи послуг. Поширюється здебільшого через засоби масової Інформації.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: ПРЕС-РЕЛІЗ


матиме такий вигляд: Що таке ПРЕС-РЕЛІЗ