Eкономічна енциклопедія
			
			
			
			ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ
                        
рос. паблик рилейшнз
система некомерційних зв'язків з громадськими організаціями, впливу на громадську думку з використанням засобів масової інформації з метою завоювання провідного становища в інформаційному просторі і формування певного світогляду (позицій) населення щодо політичних, соціально-економічних та інших явищ. Дуже поширена в торговельно-комерційній, виробничій, культурологічній та інших формах підприємницької діяльності для популяризації, саморекламування окремих компаній, фірм, їхньої продукції, послуг, а також окремих осіб-лідерів.
				рос. паблик рилейшнз
система некомерційних зв'язків з громадськими організаціями, впливу на громадську думку з використанням засобів масової інформації з метою завоювання провідного становища в інформаційному просторі і формування певного світогляду (позицій) населення щодо політичних, соціально-економічних та інших явищ. Дуже поширена в торговельно-комерційній, виробничій, культурологічній та інших формах підприємницької діяльності для популяризації, саморекламування окремих компаній, фірм, їхньої продукції, послуг, а також окремих осіб-лідерів.
			Ви можете поставити посилання на це слово:
			
матиме такий вигляд: ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ
						
матиме такий вигляд: Що таке ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ
					
	        матиме такий вигляд: ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ
матиме такий вигляд: Що таке ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ

