Eкономічна енциклопедія
ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ
рос. паблик рилейшнз
система некомерційних зв'язків з громадськими організаціями, впливу на громадську думку з використанням засобів масової інформації з метою завоювання провідного становища в інформаційному просторі і формування певного світогляду (позицій) населення щодо політичних, соціально-економічних та інших явищ. Дуже поширена в торговельно-комерційній, виробничій, культурологічній та інших формах підприємницької діяльності для популяризації, саморекламування окремих компаній, фірм, їхньої продукції, послуг, а також окремих осіб-лідерів.
рос. паблик рилейшнз
система некомерційних зв'язків з громадськими організаціями, впливу на громадську думку з використанням засобів масової інформації з метою завоювання провідного становища в інформаційному просторі і формування певного світогляду (позицій) населення щодо політичних, соціально-економічних та інших явищ. Дуже поширена в торговельно-комерційній, виробничій, культурологічній та інших формах підприємницької діяльності для популяризації, саморекламування окремих компаній, фірм, їхньої продукції, послуг, а також окремих осіб-лідерів.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ
матиме такий вигляд: Що таке ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ
матиме такий вигляд: ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ
матиме такий вигляд: Що таке ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ