Eкономічна енциклопедія
ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ
рос. организационная структура управления
внутрішня організаційна побудова будь-якої підприємницької системи, яка суттєво впливає на результативність взаємодії її складових. При цьому вплив структури на ефективність управлінської системи здійснюється не безпосередньо, а через особливості технологічного, економічного й соціального поєднання окремих елементів продуктивних сил у цілісну систему. Оптимальна комбінація таких елементів посилює потенціал поділу праці та дієвість управління. У сучасному менеджменті вирізняють організаційні структури таких типів: лінійну (кожна ланка і кожний працівник має одного керівника); функціональну (управління здійснюється сукупністю підрозділів. що спеціалізуються на виконанні конкретних видів робіт); лінійно-функціональну (домінують вертикальні зв'язки типу "керівник — виконавець", на верхніх рівнях акумулюються повноваження щодо розв'язання поряд зі стратегічними багатьох оперативних завдань); програмно-цільові (вся сукупність робіт з реалізації заданої кінцевої цілі розглядається не з позиці
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ


матиме такий вигляд: Що таке ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ