Eкономічна енциклопедія
МОДА
рос. мода
1. Величина ознаки, що найчастіше спостерігається у сукупності або варіаційному ряді. М. або модальну величину застосовують у статистиці для визначення у сукупностях великої чисельності, величини найпоширенішої ознаки, тобто величини, що має найбільшу частоту. Напр., при встановленні ціни на ринку, за якою було продано найбільше товарів, ходового розміру взуття в магазині, котрий найчастіше вимагають покупці, тощо. 2. Нетривале поширення певних поглядів, смаків щодо зовнішніх форм побуту, особливо одягу, взуття, галантереї. 3. Нестійка, минуща популярність.
рос. мода
1. Величина ознаки, що найчастіше спостерігається у сукупності або варіаційному ряді. М. або модальну величину застосовують у статистиці для визначення у сукупностях великої чисельності, величини найпоширенішої ознаки, тобто величини, що має найбільшу частоту. Напр., при встановленні ціни на ринку, за якою було продано найбільше товарів, ходового розміру взуття в магазині, котрий найчастіше вимагають покупці, тощо. 2. Нетривале поширення певних поглядів, смаків щодо зовнішніх форм побуту, особливо одягу, взуття, галантереї. 3. Нестійка, минуща популярність.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: МОДА
матиме такий вигляд: Що таке МОДА
матиме такий вигляд: МОДА
матиме такий вигляд: Що таке МОДА