Eкономічна енциклопедія
МІКРОСЕГМЕНТАЦІЯ
рос. микросегментация
визначення певних соціальних груп споживачів окремих товарів, послуг у межах одного регіону країни за певними споживними конкретизованими ознаками. Вона дає можливість конкретизувати класифікацію груп споживачів, що сприяє досягненню більшої достовірності кон'юнктурних досліджень і прийняттю ефективних управлінських рішень.
рос. микросегментация
визначення певних соціальних груп споживачів окремих товарів, послуг у межах одного регіону країни за певними споживними конкретизованими ознаками. Вона дає можливість конкретизувати класифікацію груп споживачів, що сприяє досягненню більшої достовірності кон'юнктурних досліджень і прийняттю ефективних управлінських рішень.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: МІКРОСЕГМЕНТАЦІЯ
матиме такий вигляд: Що таке МІКРОСЕГМЕНТАЦІЯ
матиме такий вигляд: МІКРОСЕГМЕНТАЦІЯ
матиме такий вигляд: Що таке МІКРОСЕГМЕНТАЦІЯ