Eкономічна енциклопедія
МІКРОМАРКЕТИНГ
рос. микромаркетинг
маркетингова діяльність підприємства, частина маркетингу що забезпечує зв'язок між виробниками і споживачами, а також маркетингові спостереження, дії безпосередньо в структурі фірми, компанії.
рос. микромаркетинг
маркетингова діяльність підприємства, частина маркетингу що забезпечує зв'язок між виробниками і споживачами, а також маркетингові спостереження, дії безпосередньо в структурі фірми, компанії.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: МІКРОМАРКЕТИНГ
матиме такий вигляд: Що таке МІКРОМАРКЕТИНГ
матиме такий вигляд: МІКРОМАРКЕТИНГ
матиме такий вигляд: Що таке МІКРОМАРКЕТИНГ