Eкономічна енциклопедія
МАРКІРУВАННЯ , МАРКУВАННЯ
рос. маркирование, маркировка
умовні позначення на товарах або на їх упаковці, що містять інформаційні дані про цей товар (написи, заводські знаки (марки), малюнки, що їх наносять на вироби, тару або упаковку товару). Марка, як правило, містить назву підприємства-виробника, його адресу, дату виготовлення продукції, її якість, серію, артикул, способи вживання, рекомендації тощо. М. застосовують для нанесення на заготовки, деталі, вузли машин, моделі, шаблони. Інструменти, прилади, матеріали присвоєних їм індексів або номерів для зазначення їх комплектності, порядку складання стичних поверхонь, для умовних позначень марок матеріалів тощо. В електротехніці, зв'язку, електроніці, автоматиці, телемеханіці марку наносять цифрами або умовними позначеннями на апарати, прилади, корпуси машин, на клеми монтажних одиниць, на трансформатори, щити, пульти керування. На графічні, монтажні та інші схеми марку наносять умовними позначеннями, прийнятими в електротехніці та відповідних галузях промисловості.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: МАРКІРУВАННЯ , МАРКУВАННЯ


матиме такий вигляд: Що таке МАРКІРУВАННЯ , МАРКУВАННЯ