Eкономічна енциклопедія
МАРКЕТИНГОВА СПРОМОЖНІСТЬ
рос. маркетинговая способность
маркетингові можливості фірми сформувати певні обсяги і структуру пропозиції товарів, забезпечити їх реалізацію з метою задоволення попиту населення, розвитку ємності ринку і гарантування прибуткової діяльності.
рос. маркетинговая способность
маркетингові можливості фірми сформувати певні обсяги і структуру пропозиції товарів, забезпечити їх реалізацію з метою задоволення попиту населення, розвитку ємності ринку і гарантування прибуткової діяльності.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: МАРКЕТИНГОВА СПРОМОЖНІСТЬ
матиме такий вигляд: Що таке МАРКЕТИНГОВА СПРОМОЖНІСТЬ
матиме такий вигляд: МАРКЕТИНГОВА СПРОМОЖНІСТЬ
матиме такий вигляд: Що таке МАРКЕТИНГОВА СПРОМОЖНІСТЬ