Eкономічна енциклопедія
МАРКЕТИНГ СТРИМУЮЧИЙ \(ДЕМАРКЕТИНГ\)
рос. маркетинг сдерживающий (демаркетинг)
застосовується, коли попит на товари набагато перевищує товарну пропозицію (дефіцит товарних ресурсів). У такому разі передбачається підвищення цін, здійснюються рекламні заходи щодо переключення попиту на інші товари і вишукуються можливості збільшення виробництва товарів або виявляються додаткові джерела надходжень товарів, яких не вистачає (імпорт).
рос. маркетинг сдерживающий (демаркетинг)
застосовується, коли попит на товари набагато перевищує товарну пропозицію (дефіцит товарних ресурсів). У такому разі передбачається підвищення цін, здійснюються рекламні заходи щодо переключення попиту на інші товари і вишукуються можливості збільшення виробництва товарів або виявляються додаткові джерела надходжень товарів, яких не вистачає (імпорт).
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: МАРКЕТИНГ СТРИМУЮЧИЙ \(ДЕМАРКЕТИНГ\)
матиме такий вигляд: Що таке МАРКЕТИНГ СТРИМУЮЧИЙ \(ДЕМАРКЕТИНГ\)
матиме такий вигляд: МАРКЕТИНГ СТРИМУЮЧИЙ \(ДЕМАРКЕТИНГ\)
матиме такий вигляд: Що таке МАРКЕТИНГ СТРИМУЮЧИЙ \(ДЕМАРКЕТИНГ\)