Eкономічна енциклопедія
МАРКЕТИНГ
рос. маркетинг
комплексна система організації виробництва (як основного засобу формування пропозиції товарів), формування попиту, збуту і продажу товарів, сервісного обслуговування, спрямована на максимальне задоволення потреб населення та одержання прибутку активізацією і розвитком подальших потреб населення і відтворенням виробництва. Це-соціально-економічний і управлінський (менеджментський) процес, спрямований на задоволення потреб як індивідів, так і різних соціальних груп населення шляхом створення пропозиції товарів і послуг, які мають матеріальну і споживну цінність. М. можна розглядати у двох аспектах: як функцію, так і філософію бізнесу. Виходячи з вимог розвитку ринкових відносин і зростаючої конкурентної боротьби, економічна маркетингова наука прийняла відповідну "філософію" маркетингу, яка полягає у тому, що основним базовим відправним фактором, якому підпорядковані всі елементи ринку, є попит населення і, відповідно, організація випуску виключно тих товарів, які підлягають продажу на ри
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: МАРКЕТИНГ


матиме такий вигляд: Що таке МАРКЕТИНГ