Eкономічна енциклопедія
КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ
рос. комплекс маркетинга
набір методів аналізу, прогнозування, вибір комплексу факторів маркетингу, що піддаються контролю і використовуються фірмою для досягнення своєї мети щодо визначення кон'юнктури ринку, стратегії її поліпшення для досягнення позитивних результатів.
рос. комплекс маркетинга
набір методів аналізу, прогнозування, вибір комплексу факторів маркетингу, що піддаються контролю і використовуються фірмою для досягнення своєї мети щодо визначення кон'юнктури ринку, стратегії її поліпшення для досягнення позитивних результатів.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ
матиме такий вигляд: Що таке КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ
матиме такий вигляд: КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ
матиме такий вигляд: Що таке КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ