Eкономічна енциклопедія
ЗУСТРІЧНА ТОРГІВЛЯ
рос. встречная торговля
1. Продаж непродовольчих та окремих видів продовольчих товарів організаціями торгівлі, як правило, на організованих (колись колгоспних) ринках, у місцях закупівлі с.-г. сировини з метою заохочення сільського населення до розширення продажу або здачі заготівельним організаціям продукції власного виробництва. Виникла у 1930-1932 рр., коли внаслідок колективізації сільського товаровиробництва постала проблема забезпечення населення, здебільшого міського, продуктами харчування. Організація З.т. сприяла більшому напливу товарів у торгівлю через закупівельні пункти державної торгівлі й споживчої кооперації, коли здавачам с.-г. продуктів в обмін на здані продукти видавались дефіцитні товари й реманент за пільговими цінами. Через З.т. стимулювалась також заготівля вторинної сировини й металобрухту. 2. Торгівля, яка ґрунтується на зустрічних зобов'язаннях експортерів та імпортерів товарів, котрі в єдиному двосторонньому документі (контракті) фіксують розміри взаємних зобов'язань за поставками.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: ЗУСТРІЧНА ТОРГІВЛЯ


матиме такий вигляд: Що таке ЗУСТРІЧНА ТОРГІВЛЯ