Eкономічна енциклопедія
ГУДВІЛ
рос. гудвил
(англ. goodwill — доброзичливість, прихильність) — умовна опосередкована вартість ділових зв'язків фірми, "ціна" нагромаджених нематеріальних активів фірми (престиж торгових марок, кількість і вагомість ділових зв'язків, доброзичлива прихильність клієнтури, політичних сил та адміністративних органів управління), грошова оцінка пропонованого перевищення прибутку даної фірми. Очікуване збільшення прибутку підприємства проти середніх показників аналогічних фірм. Можливості пільгового режиму кредитування, оподаткування, ціноутворення. Зростання іміджу підприємства і його керівництва.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: ГУДВІЛ


матиме такий вигляд: Що таке ГУДВІЛ