Eкономічна енциклопедія
АСОРТИМЕНТ
рос. ассортимент
(фр. assor-timent-набір, комплект) — склад, набір різних видів товарів, призначених для продажу. Термін А. застосовується здебільшого для товарів народного вжитку. Виробничо-технічна продукція і надання послуг визначаються терміном "номенклатура". А. буває гуртовий (оптовий) і роздрібний. Гуртовий А. сформований (згрупований) за певними ознаками — товарознавчими, за принципом комплексного споживання товарів чи за потребами певних соціальних груп споживачів (товари культурно-побутового призначення, товари для спорту, товари побутової хімії тощо). Розрізняють асортиментні набори товарів: торговий набір — для окремого магазину, його секції, відділів торговельної організації. Торговельні підприємства, компанії гуртовий і роздрібний А. товарів намагаються постійно розширювати. У торговій практиці вживають поняття (термін) поліпшення А. товарів: за рахунок внутрішньогрупових змін — збільшення у загальному асортименті питомої ваги товарів, які більшою мірою відповідають попиту населення, вищо
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: АСОРТИМЕНТ


матиме такий вигляд: Що таке АСОРТИМЕНТ