Eкономічна енциклопедія
АРГУМЕНТ УМОВ ТОРГІВЛІ
рос. аргумент условий торговли
аргумент захисту, який ґрунтується на тому положенні, що накладання ввізного мита призводить до зростання внутрішніх цін на імпортні товари. У цьому разі розмір збільшення ціни є меншим від розміру мита, оскільки зарубіжний постачальник, як правило, знижує свої відпускні ціни з метою утримання розміру продажу своєї продукції або його збільшення в країну, що запровадила збільшені тарифи. Там самим досягається поліпшення умов торгівлі вітчизняними товарами: ціна, яку країна платить іноземним постачальникам за імпортні товари, падає, тоді як ціна, що встановлюється для іноземців на експортні товари, залишається без змін. Цей аргумент належить до числа витончених аргументів.
рос. аргумент условий торговли
аргумент захисту, який ґрунтується на тому положенні, що накладання ввізного мита призводить до зростання внутрішніх цін на імпортні товари. У цьому разі розмір збільшення ціни є меншим від розміру мита, оскільки зарубіжний постачальник, як правило, знижує свої відпускні ціни з метою утримання розміру продажу своєї продукції або його збільшення в країну, що запровадила збільшені тарифи. Там самим досягається поліпшення умов торгівлі вітчизняними товарами: ціна, яку країна платить іноземним постачальникам за імпортні товари, падає, тоді як ціна, що встановлюється для іноземців на експортні товари, залишається без змін. Цей аргумент належить до числа витончених аргументів.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: АРГУМЕНТ УМОВ ТОРГІВЛІ
матиме такий вигляд: Що таке АРГУМЕНТ УМОВ ТОРГІВЛІ
матиме такий вигляд: АРГУМЕНТ УМОВ ТОРГІВЛІ
матиме такий вигляд: Що таке АРГУМЕНТ УМОВ ТОРГІВЛІ