Eкономічна енциклопедія
АНКЕТУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ
рос. анкетирование потребителей
анкетний метод опитування споживачів, який використовується в маркетингових дослідженнях і при функціонально-вартісному аналізі. При складанні анкет дотримуються загальновизначених правил, основними з яких є: 1) Анкета повинна бути неперевантаженою запитаннями (не більше 10), викликати інтерес, довіру споживача і впевненість у її корисності. 2) Частина запитань має передбачати альтернативні відповіді, інша частина — побудована у вигляді таблиць. При вивченні кількісних параметрів слід вказувати їх розмірність. Вибіркова сукупність споживачів за їх чисельністю, демографічними та соціально-економічними ознаками (вік, стать, рівень доходу та ін.) повинна відбивати (репрезентувати) генеральну їх сукупність. Див. також Вибірка.
рос. анкетирование потребителей
анкетний метод опитування споживачів, який використовується в маркетингових дослідженнях і при функціонально-вартісному аналізі. При складанні анкет дотримуються загальновизначених правил, основними з яких є: 1) Анкета повинна бути неперевантаженою запитаннями (не більше 10), викликати інтерес, довіру споживача і впевненість у її корисності. 2) Частина запитань має передбачати альтернативні відповіді, інша частина — побудована у вигляді таблиць. При вивченні кількісних параметрів слід вказувати їх розмірність. Вибіркова сукупність споживачів за їх чисельністю, демографічними та соціально-економічними ознаками (вік, стать, рівень доходу та ін.) повинна відбивати (репрезентувати) генеральну їх сукупність. Див. також Вибірка.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: АНКЕТУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ
матиме такий вигляд: Що таке АНКЕТУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ
матиме такий вигляд: АНКЕТУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ
матиме такий вигляд: Що таке АНКЕТУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ