Eкономічна енциклопедія
АНКЕТУВАННЯ
рос. анкетирование
(фр. enquete) — процес збору первісних матеріалів у соціологічних, економічних, демографічних, маркетингових та інших дослідженнях. А. організовується спеціальними маркетинговими службами, лабораторіями, науково-дослідними підрозділами. Розрізняють А. легальне (у вигляді інтерв'ю з опитуванням респондентів) та анонімне (без зазначення особи опитуваного). А. може проводиться за місцем проживання опитуваного (перепис населення), за місцем роботи, у місцях придбання товарів чи послуг, у транспорті, а також за допомогою поштового зв'язку, інтернету, засобів масової інформації. Шляхом узагальнення заповнених анкет одержується об'єктивна інформація про ставлення населення, окремих соціальних груп, регіону споживачів до певних товарів, послуг чи до окремих явищ, подій тощо. Ця інформація може використовуватись при розробці програм впливу на певні соціально-політичні події, розвиток ринку, формування попиту населення, при здійсненні заходів щодо вдосконалення виробництва товарів та розширення
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: АНКЕТУВАННЯ


матиме такий вигляд: Що таке АНКЕТУВАННЯ