Eкономічна енциклопедія
АНАЛІЗ РИНКУ
рос. анализ рынка
комплекс дій, спрямованих на глибоке вивчення всієї багатогранності факторів, умов, ситуацій, які впливають на стан і розвиток ринку, на зміни його обсягів, структури, масштабів. А.р. проводиться з метою одержання об'єктивної інформації про реальну ситуацію на ринку, виявлення та оцінки сили впливу основних чинників, що є складовими цієї місткої, економічної категорії (див. також Ринок). У ході аналізу виявляють обсяги, структуру, широту і якість попиту, пропозиції за певний час та тенденції розвитку ринку, визначають ступінь збалансованості попиту і пропозиції, встановлюють відхилення між цими найважливішими категоріями ринку. Особливе значення надається аналізу цін як основному факторові, що формує попит населення. Оцінюють розмір і структуру незадоволеного попиту, ступінь масовості попиту (як відношення кількості споживачів товарів (послуг) до загальної чисельності ймовірних споживачів). А.р. дає оцінку обсягів і структури формування попиту, характеристику конкуруючих фірм, їх місце
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: АНАЛІЗ РИНКУ


матиме такий вигляд: Що таке АНАЛІЗ РИНКУ