Eкономічна енциклопедія
ІМІДЖ
рос. имидж
(від англ. image — образ. зображення) — сформований і постійно підтримуваний стабільний "образ", враження людського середовища (клієнтів) та комерційних контрагентів від товару (послуг), торгової марки підприємства (підприємця, бізнесмена, ділової людини), які виготовляють цей товар: надають послугу. І. може бути позитивніші негативним. В основі І. закладені якісні показники переваг одного різновиду виробу (послуг), марки підприємства, бізнесмена відносно до іншої рекламної компанії. Формується і підтримується засобами паблік рілейшнз і має велике значення при визначенні і зміцненні позицій на ринку.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: ІМІДЖ


матиме такий вигляд: Що таке ІМІДЖ