Економічний словник
ярмарок
(англ. mаrket / fair) 1. періодично організовані у встановленому місці торги, ринки товарів.
2. організований ринок машин, устаткування, транспортних засобів і багатьох інших товарів, що періодично або регулярно функціонує. Проведення ярмарків здійснюється за чітко визначеними графіками із запрошенням широкого кола комерсантів, промисловців як вітчизняних, так і зарубіжних. При цьому створюється широка інфраструктура для організації і проведення ярмарків, зокрема, готелі, транспорт, телекомунікації, засоби зв’язку, об’єкти соціально побутового призначення та ін.
(англ. mаrket / fair) 1. періодично організовані у встановленому місці торги, ринки товарів.
2. організований ринок машин, устаткування, транспортних засобів і багатьох інших товарів, що періодично або регулярно функціонує. Проведення ярмарків здійснюється за чітко визначеними графіками із запрошенням широкого кола комерсантів, промисловців як вітчизняних, так і зарубіжних. При цьому створюється широка інфраструктура для організації і проведення ярмарків, зокрема, готелі, транспорт, телекомунікації, засоби зв’язку, об’єкти соціально побутового призначення та ін.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: ярмарок
матиме такий вигляд: Що таке ярмарок
матиме такий вигляд: ярмарок
матиме такий вигляд: Що таке ярмарок