Економічний словник
штабний персонал в організації
(англ. headquarters personnel) фахівці, покликані підвищувати ефективність роботи менеджерів лінійних підрозділів. При цьому варто рахуватися з обмеженими можливостями штабних фахівців, що не дозволяє їм брати на себе функції прийняття рішень. Існує небезпека того, що вони можуть надмірно впливати і захочуть узяти на себе відповідальність за прийняття рішень, що є прерогативою лінійних керівників.
(англ. headquarters personnel) фахівці, покликані підвищувати ефективність роботи менеджерів лінійних підрозділів. При цьому варто рахуватися з обмеженими можливостями штабних фахівців, що не дозволяє їм брати на себе функції прийняття рішень. Існує небезпека того, що вони можуть надмірно впливати і захочуть узяти на себе відповідальність за прийняття рішень, що є прерогативою лінійних керівників.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: штабний персонал в організації
матиме такий вигляд: Що таке штабний персонал в організації
матиме такий вигляд: штабний персонал в організації
матиме такий вигляд: Що таке штабний персонал в організації