Економічний словник
ціль
 (англ. аim, goal)   1. запрограмований результат (бажана подія або повна величина події), заради якого здійснюється виробничий процес, що повинен бути досягнутий за допомогою певних подій.
   2. конкретний стан окремих характеристик організації, на досягнення яких спрямована її діяльність, бо це для неї бажано.
   3. призначення, стандарт продуктивності чи бажаний майбутній стан організації. Для того щоб бути практично корисною, ціль повинна являти собою щось більше, ніж просто добрий намір, вона має перевтілитися в реальну роботу. Заперечення проти “класичної парадигми мети”, тобто проти положення про те, що організацію варто розглядати як інструмент досягнення мети, наводиться на тій підставі, що особи, які приймають рішення, не завжди чітко усвідомлюють свої завдання або виявляються не в змозі домагатися однієї мети, крім інших. Нестача раціональності на боці осіб, котрі приймають рішення, ніяк не змінює того факту, що організації — це цілеспрямовані, орієнтовані на результат явища, вони створюються об’єднаними зусиллями людей саме тому, що кожна людина окремо не в змозі досягти своєї мети.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: ціль


матиме такий вигляд: Що таке ціль