Економічний словник
франчайзі
(англ. franchisee) самостійна фірма або підприємець, який одержує пільги й веде справу з використанням широковідомої торгової марки франчайзера. Франчайзі не представляє велику компанію на місцевому ринку, він є дилером, або дистриб’ютором. У франчайзера та франчайзі немає власності й взаємної відповідальності за борг. Суть франчайзинга полягає у тому, що велика фірма, яка володіє певними секретами, ноу-хау у своїй сфері, надає право користуватися ними своєму партнеру, франчайзі.
(англ. franchisee) самостійна фірма або підприємець, який одержує пільги й веде справу з використанням широковідомої торгової марки франчайзера. Франчайзі не представляє велику компанію на місцевому ринку, він є дилером, або дистриб’ютором. У франчайзера та франчайзі немає власності й взаємної відповідальності за борг. Суть франчайзинга полягає у тому, що велика фірма, яка володіє певними секретами, ноу-хау у своїй сфері, надає право користуватися ними своєму партнеру, франчайзі.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: франчайзі
матиме такий вигляд: Що таке франчайзі
матиме такий вигляд: франчайзі
матиме такий вигляд: Що таке франчайзі