Економічний словник
фірмовий стиль
(англ. firm style) низка прийомів реклами, які забезпечують, з одного боку, певну єдність усіх виробів фірми, а з іншого – протиставляють фірму та її вироби конкурентам та їх товарам. До ф. с. входить товарний знак (фабрична, торгова марка). Зареєстрований у встановленому порядку логотип – спеціально розроблене, оригінальне креслення повної чи скороченої назви фірми; фірмовий блок – об’єднані в композицію знак і логотип, а також різні пояснювальні написи (країна, адреса, телефони, банківські реквізити тощо), фірмовий колір (кольори), фірмовий комплект шрифтів, фірмові константи (формат, система верстки шрифтів та ілюстрацій) та ін.
(англ. firm style) низка прийомів реклами, які забезпечують, з одного боку, певну єдність усіх виробів фірми, а з іншого – протиставляють фірму та її вироби конкурентам та їх товарам. До ф. с. входить товарний знак (фабрична, торгова марка). Зареєстрований у встановленому порядку логотип – спеціально розроблене, оригінальне креслення повної чи скороченої назви фірми; фірмовий блок – об’єднані в композицію знак і логотип, а також різні пояснювальні написи (країна, адреса, телефони, банківські реквізити тощо), фірмовий колір (кольори), фірмовий комплект шрифтів, фірмові константи (формат, система верстки шрифтів та ілюстрацій) та ін.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: фірмовий стиль
матиме такий вигляд: Що таке фірмовий стиль
матиме такий вигляд: фірмовий стиль
матиме такий вигляд: Що таке фірмовий стиль