Економічний словник
фактори конкурентної переваги
 (англ. factors of competitive advantage)   Майкл Портер виділяє 5 найбільш типових новацій, що дають конкурентну перевагу: 1) нові технології. Зміна технології може створити нові можливості для розробки товару, нові способи маркетингу, виробництва чи доставки та поліпшення супутніх послуг; 2) нові чи змінені вимоги покупців. Часто конкурентна перевага виникає або переходить з рук у руки тоді, коли в покупців з’являються якісно нові вимоги або їхні погляди різко змінюються; 3) поява нового сегмента ринку. Ще одна можливість отримання конкурентної переваги з’являється, коли створюється якісно новий сегмент галузі або відбувається перегрупування існуючих сегментів; 4) зміна вартості або компонентів виробництва. Конкурентна перевага часто переходить з рук у руки через зміну абсолютної чи відносної вартості таких компонентів, як робоча сила, сировина, енергія, транспорт, зв’язок, засоби інформації або обладнання; 5) зміна урядового регулювання. Зміна політики уряду в таких сферах, як стандарти, охорона навколишнього середовища, вимоги до нових галузей та торгові обмеження – ще один поширений стимул для новацій, які тягнуть за собою конкурентну перевагу. Крім перелічених новацій, конкурентна перевага визначається факторами макро( та мікросередовища фірми, інфраструктури регіону.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: фактори конкурентної переваги


матиме такий вигляд: Що таке фактори конкурентної переваги