Економічний словник
теорія очікувань і менеджмент
 (англ. еxpectancy theory and management)   практичні висновки, що можуть зробити для себе менеджери з теорії мотивації Врума. По-перше, важливо знати, що передчуття винагороди має більше значення, ніж передбачалося дотепер. Люди хочуть вибирати альтернативні вчинки скоріше в очікуванні майбутнього, ніж з огляду на минулий досвід. По-друге, винагорода впливає чітко і прямо на дії, що здаються даній організації бажаними. Потретє, люди орієнтуються на різні суми винагороди, тому ці індивідуальні розходження можна поєднати з різними завданнями організації. І, нарешті, винагорода повинна бути пропорційною тим зусиллям, які витрачені на виконання завдань.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: теорія очікувань і менеджмент


матиме такий вигляд: Що таке теорія очікувань і менеджмент