Економічний словник
тверді елементи управління
 (англ. solid managerial elements)   відбивають формальну сторону організації, що матеріалізується через різні документи кожної конкретної компанії. Найважливішими з твердих елементів управління є організаційні структури, стратегії і системи управління. При цьому організаційні структури – це спосіб групування робіт і проведення ліній підпорядкування, що поєднують роботи. Стратегії визначають курс на розподіл обмежених ресурсів для досягнення намічених цілей. Системи описують процеси і встановлені процедури управління (наприклад, системи планування, системи управління якістю і т.д.). “Тверді елементи” останнім часом були основними об’єктами управління з боку керівництва компаній, поки не була усвідомлена необхідність і можливість управління “м’якими елементами”, зокрема, стиль управління, сума навичок персоналу, склад персоналу, що спільно поділяються персоналом цінності та ін.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: тверді елементи управління


матиме такий вигляд: Що таке тверді елементи управління