Економічний словник
стратегія виживання
 (англ. survival strategy)   полягає в тому, що на ранній стадії розвитку нової галузі компанія спостерігає за цим процесом. Спостереження дає змогу компанії отримувати інформацію про вимоги до технології і персоналу, пропонованих новою індустрією; оцінити перспективи галузі з погляду прибутковості і потенціалу росту; оцінити власні шанси. Спостереження й аналіз можуть здійснюватися як плановими службами корпорації, так і спеціально заснованими. Коли галузь “дозріє”, проясняться її перспективи, фактори успіху, тоді доцільно оцінювати прийнятність і характер дій у ній: розгорнути власні роботи чи придбати ліцензії, створити спільне підприємство з новатором або цілком придбати її. Зокрема, для керівництва “Дженерал електрик” придбання новаторських фірм завжди було найпривабливішою метою. У 1981-1982 р. концерн скупив 118 дрібних компаній, витративши на це близько 1 млрд дол. За допомогою цих фірм “Дженерал електрик” засновує виробництво електронно-обчислювальної техніки, електроніки, засобів телекомунікації, медичної апаратури.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: стратегія виживання


матиме такий вигляд: Що таке стратегія виживання