Економічний словник
сого-шоша
 (англ. sogo-shosha)   японське поняття, що означає великі зовнішньоторговельні організації або об’єднання, що займаються координацією в певних галузях діяльності. Кожне таке об’єднання містить у собі більшість виробничих підприємств, що використовують можливості технічної й економічної кооперації з додаванням сил для зміцнення своїх позицій як у національному, так і у світовому масштабі.
   Сого-шоша – це не тільки торгові підприємства. Вони здійснюють фінансову діяльність, вирішують проблеми промисловості, засобів зв’язку, транспорту, оптової торгівлі і збуту, а також освоєння природних ресурсів. Метою цих багатогранних підприємств є сприяння розвитку торгівлі у світовому масштабі і розвитку національної промисловості. Їхня діяльність виходить далеко за рамки тільки торгової сфери. Усього в Японії налічується близько 15 подібних конгломератів, у яких в усьому світі зайнято приблизно 80 тис. співробітників.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: сого-шоша


матиме такий вигляд: Що таке сого-шоша