Економічний словник
символізм
(англ. symbolism) один з аспектів соціальної політики корпорацій, що прагнуть взаємодіяти з навколишньою реальністю. Так, керівники корпорацій інформують власників акцій, співробітників, менеджерів та ін. і залучають їх до роботи над соціальними програмами.
При керівництві компаній створюються комітети, які безпосередньо займаються соціальними проблемами конкретного змісту: повернення дітей, що втекли, безкоштовно додому, інвестиції в муніципальну інфраструктуру на умовах низької прибутковості. Таких корпорацій у США налічується дедалі більше, причому кожна з них прагне бути оригінальною і наділяє свою суспільну активність власною символікою.
(англ. symbolism) один з аспектів соціальної політики корпорацій, що прагнуть взаємодіяти з навколишньою реальністю. Так, керівники корпорацій інформують власників акцій, співробітників, менеджерів та ін. і залучають їх до роботи над соціальними програмами.
При керівництві компаній створюються комітети, які безпосередньо займаються соціальними проблемами конкретного змісту: повернення дітей, що втекли, безкоштовно додому, інвестиції в муніципальну інфраструктуру на умовах низької прибутковості. Таких корпорацій у США налічується дедалі більше, причому кожна з них прагне бути оригінальною і наділяє свою суспільну активність власною символікою.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: символізм
матиме такий вигляд: Що таке символізм
матиме такий вигляд: символізм
матиме такий вигляд: Що таке символізм