Економічний словник
сила мотиваційного впливу
(англ. motivational force) у теорії очікувань – сила впливу на людину, що спонукає її починати певні дії чи вибирати одну з можливих альтернатив. Ця сила еквівалентна ймовірності (очікуванню) того, що такі дії дадуть бажаний результат, помножений на валентність (значимість цього результату).
(англ. motivational force) у теорії очікувань – сила впливу на людину, що спонукає її починати певні дії чи вибирати одну з можливих альтернатив. Ця сила еквівалентна ймовірності (очікуванню) того, що такі дії дадуть бажаний результат, помножений на валентність (значимість цього результату).
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: сила мотиваційного впливу
матиме такий вигляд: Що таке сила мотиваційного впливу
матиме такий вигляд: сила мотиваційного впливу
матиме такий вигляд: Що таке сила мотиваційного впливу