Економічний словник
сегментація ринку
(англ. mаrket segmentation) один із найважливіших принципів ринкової концепції управління, який передбачає диференційований підхід до задоволення попиту різних груп і категорій покупців; діяльність з класифікації потенційних споживачів товарів, що виробляються фірмою; опрацювання своєї стратегії для кожного сегменту ринку. В основі сегментування лежить класифікація споживачів товарів на групи, що однаково реагують на той самий набір спонукальних до покупки ознак.
(англ. mаrket segmentation) один із найважливіших принципів ринкової концепції управління, який передбачає диференційований підхід до задоволення попиту різних груп і категорій покупців; діяльність з класифікації потенційних споживачів товарів, що виробляються фірмою; опрацювання своєї стратегії для кожного сегменту ринку. В основі сегментування лежить класифікація споживачів товарів на групи, що однаково реагують на той самий набір спонукальних до покупки ознак.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: сегментація ринку
матиме такий вигляд: Що таке сегментація ринку
матиме такий вигляд: сегментація ринку
матиме такий вигляд: Що таке сегментація ринку