Економічний словник
рейтинг
 (англ. rating)   1. інтегрований показник, що характеризує місце окремих структур у загальній їхній сукупності. При визначенні р. торгово-посередницьких структур важливого значення набувають, насамперед, такі показники, як обсяг діяльності, сукупні витрати звертання, прибутковість комерційної діяльності, фінансова стабільність на ринку, якість клієнтів, що обслуговуються, і загалом імідж фірми.
   2. короткострокова оренда машин і устаткування без права їхнього наступного придбання орендарем, орендна плата за рейтингом вища, ніж за лізингом.
   3. оцінка, віднесення до класу, розряду, категорії. Відносна кредитоспроможність окремого одержувача позички або якість та надійність цінних паперів, які визначаються спеціальним агентством.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: рейтинг


матиме такий вигляд: Що таке рейтинг