Економічний словник
ранжування
(англ. ranging) 1. метод упорядковування об’єктів, ознак, альтернатив, факторів, який грунтується на порівняльній оцінці та розміщенні в порядку зменшення кількісного значення вибраного критерію.
2. визначення важливості, вагомості, рангу чинників (проблем) за їх ефективністю, актуальністю, масштабністю, ступенем ризику.
(англ. ranging) 1. метод упорядковування об’єктів, ознак, альтернатив, факторів, який грунтується на порівняльній оцінці та розміщенні в порядку зменшення кількісного значення вибраного критерію.
2. визначення важливості, вагомості, рангу чинників (проблем) за їх ефективністю, актуальністю, масштабністю, ступенем ризику.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: ранжування
матиме такий вигляд: Що таке ранжування
матиме такий вигляд: ранжування
матиме такий вигляд: Що таке ранжування