Економічний словник
процедури управління
(англ. mаnagement рrocedures) сукупність стратегій процесу управління, згрупованих за принципом обов’язкової послідовності, загального предмета, необхідної взаємодії, відносної завершеності і однаковогo призначення.
За певними процедурами проводяться, наприклад, конференції, наради, обробка документів, атестація персоналу, розробляються цілі і місія підприємства.
(англ. mаnagement рrocedures) сукупність стратегій процесу управління, згрупованих за принципом обов’язкової послідовності, загального предмета, необхідної взаємодії, відносної завершеності і однаковогo призначення.
За певними процедурами проводяться, наприклад, конференції, наради, обробка документів, атестація персоналу, розробляються цілі і місія підприємства.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: процедури управління
матиме такий вигляд: Що таке процедури управління
матиме такий вигляд: процедури управління
матиме такий вигляд: Що таке процедури управління