Економічний словник
підприємства віртуальні
 (англ. virtual enterprise)   новий спосіб організації бізнесу за допомогою комп’ютерних мереж. Тимчасова добровільна форма кооперації кількох, як правило, незалежних партнерів (підприємств, інститутів, окремих осіб), що забезпечує велику вигоду клієнтам завдяки оптимізації системи виробництва. На основі узгодженого уявлення про зміст господарського процесу і явно вираженої культури довіри партнери по кооперації спільно використовують свої ключові компетенції у формі ресурсів і здібностей, щоб добитися результату краще, дешевше, швидше, гнучкіше і з конкретною перевагою у міжнародному масштабі. Віртуальне підприємство використовує можливості найсучасніших інформаційних технологій, може одержувати вигоди завдяки розширенню асортименту товарів і послуг.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: підприємства віртуальні


матиме такий вигляд: Що таке підприємства віртуальні