Економічний словник
паблісіті
(англ. publicity) засоби впливу комплексу маркетингових комунікацій, так званого “комплексу стимулювання”.
П. складаються з чотирьох засобів впливу:
1) реклама – платна форма знеособленого подання, просування ідей, товарів чи послуг від імені відомого спонсора.
2) стимулювання збуту – короткострокові спонукальні заходи щодо заохочення купівлі або продажу товару чи послуг.
3) пропаганда (“паблісіті”) – наявне і неоплачуване спонсором стимулювання попиту на товар, послугу чи ділову організаційну одиницю через поширення про них комерційне важливих відомостей у друкованих засобах інформації чи доброзичливого подання на радіо, телебаченні або зі сцени. 4) особистий продаж, усне подання товару в ході розмови з одним чи кількома потенційними покупцями.
(англ. publicity) засоби впливу комплексу маркетингових комунікацій, так званого “комплексу стимулювання”.
П. складаються з чотирьох засобів впливу:
1) реклама – платна форма знеособленого подання, просування ідей, товарів чи послуг від імені відомого спонсора.
2) стимулювання збуту – короткострокові спонукальні заходи щодо заохочення купівлі або продажу товару чи послуг.
3) пропаганда (“паблісіті”) – наявне і неоплачуване спонсором стимулювання попиту на товар, послугу чи ділову організаційну одиницю через поширення про них комерційне важливих відомостей у друкованих засобах інформації чи доброзичливого подання на радіо, телебаченні або зі сцени. 4) особистий продаж, усне подання товару в ході розмови з одним чи кількома потенційними покупцями.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: паблісіті
матиме такий вигляд: Що таке паблісіті
матиме такий вигляд: паблісіті
матиме такий вигляд: Що таке паблісіті