Економічний словник
м’які елементи управління
 (англ. soft management)   відбивають неформальну сторону організації, що вважалася до останнього часу як непізнавана, ірраціональна й інтуїтивна, оскільки реальність існування цих елементів втілена не у формальних документах, а у свідомості і поведінці співробітників організації. Найважливішими з цих елементів є стиль управління, сума навичок персоналу, склад персоналу, спільно сповідувані персоналом цінності. При цьому стиль управління являє собою характер дій провідних керуючих, які вони демонструють для досягнення фірмою різних цілей. Сума навичок персоналу визначається здібностями, що відрізняють персонал і фірму загалом від інших фірм. Склад персоналу є не що інше, як “демографічна” характеристика найважливіших категорій персоналу в компанії. І, нарешті, спільно сповідувані цінності є найважливішими цінностями, які включають у себе й основні концепції, що реально сприйняті більшістю співробітників фірми як керівництво при прийнятті рішень.
   Усвідомлення керівництвом багатьох компаній переваг використання “м’яких елементів” як об’єктів управління (поряд із “твердими елементами”: структурами, стратегіями, системами) призвело до якісних змін практики управління (починаючи з 80-х років), що сприяли підвищенню ефективності діяльності компаній.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: м’які елементи управління


матиме такий вигляд: Що таке м’які елементи управління