Економічний словник
місія
(англ. mission) 1. завдання, доручення, покликання.
2. дипломатичне представництво при будь-якій державі на чолі з представником або довіреним у справах.
3. представники однієї держави, яких посилають в іншу зі спеціальною метою, наприклад, торгова місія. Основна мета діяльності.
4. принципове призначення організації, яким вона відрізняється від інших організацій і в рамках якого визначає характер операцій як зі своєю продукцією, так і на ринках. Правильно сформульована заява м. від імені організації — це вичерпний інструмент планування, що дозволяє менеджерам зосереджувати увагу на основних напрямах сьогоднішньої і завтрашньої діяльності компанії. Подібна заява окреслює коло клієнтів компанії, дає опис пропонованих товарів і послуг, обмежує географічну сферу діяльності, визначає основні технології, містить пріоритетні цінності або мету, полегшує розуміння філософії, покладеної в основу компанії. Дослідження свідчать, що фірми, які заявляють про свою м., мають кращі фінансові показники, створюють собі популярний імідж.
5. головна загальна мета підприємства як довгострокове завдання з відмінного від конкурентів і бажано кращого задоволення потреб основних покупців вироблених товарів і послуг.
(англ. mission) 1. завдання, доручення, покликання.
2. дипломатичне представництво при будь-якій державі на чолі з представником або довіреним у справах.
3. представники однієї держави, яких посилають в іншу зі спеціальною метою, наприклад, торгова місія. Основна мета діяльності.
4. принципове призначення організації, яким вона відрізняється від інших організацій і в рамках якого визначає характер операцій як зі своєю продукцією, так і на ринках. Правильно сформульована заява м. від імені організації — це вичерпний інструмент планування, що дозволяє менеджерам зосереджувати увагу на основних напрямах сьогоднішньої і завтрашньої діяльності компанії. Подібна заява окреслює коло клієнтів компанії, дає опис пропонованих товарів і послуг, обмежує географічну сферу діяльності, визначає основні технології, містить пріоритетні цінності або мету, полегшує розуміння філософії, покладеної в основу компанії. Дослідження свідчать, що фірми, які заявляють про свою м., мають кращі фінансові показники, створюють собі популярний імідж.
5. головна загальна мета підприємства як довгострокове завдання з відмінного від конкурентів і бажано кращого задоволення потреб основних покупців вироблених товарів і послуг.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: місія
матиме такий вигляд: Що таке місія
матиме такий вигляд: місія
матиме такий вигляд: Що таке місія