Економічний словник
менеджмент відкриття
 (англ. management open)   крок до успіху робочих команд – обмін інформацією. В організаціях, що навчаються, обмін інформацією, дані про бюджет (кошторис), прибутки і витрати раніше були доступні лише вищому керівництву, а нині відкриті для всіх. За нової парадигми “перебір” інформації менш загрозливий, ніж її недобір. У деяких зарубіжних компаніях вся інформація, що надходить, сканується на комп’ютері і за деяким винятком, доступна кожному співробітнику. Аналогічний підхід практикується стосовно фінансових документів. Працівникам навіть радять частіше цікавитися матеріалами колег. Відкритий менеджмент покликаний сприяти формуванню атмосфери довіри, почуття приналежності до організації.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: менеджмент відкриття


матиме такий вигляд: Що таке менеджмент відкриття