Економічний словник
матриця портфеля продукції
 (англ. сommodity matrix table)   інструмент класифікації продукції диверсифікованих фірм. На основі цієї класифікації керівництво формує політику розвитку, відповідно до якої припиняється виробництво одних виробів, перерозподіляється прибуток, отриманий від продажу інших виробів, на користь інвестицій, на розвиток виробництва третіх виробів. Існують різні модифікації матриці портфеля продукції. Зокрема, за допомогою матриці “ріст ринку — частка ринку”, що має якісну градацію своїх сторін (низькі або високі темпи росту ринку; низька або висока частка ринку, що належить даній фірмі), уся продукція класифікується за чотирма видами: “зірка”, “дикий кіт”, “дійна корова”, “собака” [З].
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: матриця портфеля продукції


матиме такий вигляд: Що таке матриця портфеля продукції