Економічний словник
маркетингові стратегії
 (англ. marketing strategy)   стратегії промислових компаній, орієнтовані на ринкові цінності. При проведенні кластерного аналізу західнонімецьких фірм було виявлено чотири основних типи використовуваних на практиці маркетингових стратегій: “захисна імітація”, “оборона ринку”, “проникнення на ринок”, “створення нових ринків”. Підприємства, що мають стратегію “захисної імітації”, копіюють продуктову політику свого конкурента. При цьому головний акцент робиться на стабільні низькі ціни при однорідності продукції, що випускається, помірних витратах на маркетинг. Підприємства, на які впливає стратегія “оборони ринку”, відрізняються низькою диференціацією продукції й орієнтуються на цінову конкуренцію. Маркетингу і підвищенню якості продуктів, що випускаються, приділяється мало уваги. Головна мета — збереження частки ринку, на якому оперує компанія. На підприємствах, що дотримуються стратегії “проникнення на ринок”, акцентується увага на якості і диференціації продукції. Широко ведуться ринкові дослідження. При цьому фірми охоче йдуть на високі маркетингові витрати. Для таких підприємств характерна найнижча стабільність цін, що зумовлює максимальний ступінь конкурентної боротьби. Стратегії створення нових ринків дотримуються підприємства, для яких мінімальною мірою властива захисна імітація й акцент на низькі ціни. При досягненні своєї головної мети — створення нових ринків — ці підприємства приділяють велику увагу якості і диференціації своєї продукції. Витрати на маркетинг великі.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: маркетингові стратегії


матиме такий вигляд: Що таке маркетингові стратегії