Економічний словник
логістика
(англ. logistics) 1. раціональні матеріалопотоки; логістика вирішує проблеми управління матеріалопотоками, розглядає їхні економічні, правові та інформаційні аспекти, а також технічне забезпечення на всіх етапах товароруху. Запровадження логістичних форм та методів управління дає змогу скоротити виробничі запаси приблизно на 30-50 % за рахунок оптимального розміщення складів, оптимізації поставки продукції, запровадження прогресивних технологій складування та вантажнорозвантажувальних робіт. Сприяє формуванню сприятливого іміджу фірми.
2. система єдиного управління потоками інформації i процесами обробки, рух і складування товарів із метою постачання в необхідній кількості і комплектно в потрібний час і місце (де на них є потреба) з мінімальними витратами і з застосуванням оптимальних методів постачання. Логістична концепція управління є найбільш комплексною і системною. Зокрема, вона ширша, ніж системи “точно в термін” і “канбан”, а також концепція маркетингу. Логістичний підхід покликаний сприяти вирішенню завдань своєчасного забезпечення підприємства сировиною, енергоносіями, допоміжними матеріалами; забезпечення цілеспрямованого і своєчасного переміщення товарів усередині і поза підприємством з оптимальними витратами; сприяння зниженню запасів і підтримка їх на оптимальному рівні; вдосконалення постачань продукції клієнтам для підтримки і розширення існуючого рівня відносин з ними і для залучення нових покупців. Витрати на реалізацію логістичного підходу становлять в електроніці 12-19% обігу фірми. У досягненні логістичних цілей основну роль відіграє розробка стратегії логістики в таких сферах, як проектування виробу, техпроцесів, проектування управління виробництвом; організаційна й інформаційна системи. Для реалізації логістичного підходу в управлінні фірми створюють спеціальні підрозділи. Так, в одній із західнонімецьких компаній сферу логістики курірують два спеціально створених органи: комітет правління “Адміністрація і матеріально-технічне постачання” і “Ценлобі тральна комісія з логістики”. У комітет правління поряд із трьома членами правління входять керівники таких функціональних служб вищого рівня управління компаній, як “Управління”, “Постачання і складське господарство”, “Планування”, а також представники комерційних служб і центрального інженерного бюро компанії. Концепція логістики поряд із концепцією маркетингу набуває дедалі більшого значення для керівників підприємств як засіб забезпечення відносно стійкого економічного становища і досягнення успіху в конкуретній боротьбі за ринок.
2. система єдиного управління потоками інформації i процесами обробки, рух і складування товарів із метою постачання в необхідній кількості і комплектно в потрібний час і місце (де на них є потреба) з мінімальними витратами і з застосуванням оптимальних методів постачання. Логістична концепція управління є найбільш комплексною і системною. Зокрема, вона ширша, ніж системи “точно в термін” і “канбан”, а також концепція маркетингу. Логістичний підхід покликаний сприяти вирішенню завдань своєчасного забезпечення підприємства сировиною, енергоносіями, допоміжними матеріалами; забезпечення цілеспрямованого і своєчасного переміщення товарів усередині і поза підприємством з оптимальними витратами; сприяння зниженню запасів і підтримка їх на оптимальному рівні; вдосконалення постачань продукції клієнтам для підтримки і розширення існуючого рівня відносин з ними і для залучення нових покупців. Витрати на реалізацію логістичного підходу становлять в електроніці 12-19% обігу фірми. У досягненні логістичних цілей основну роль відіграє розробка стратегії логістики в таких сферах, як проектування виробу, техпроцесів, проектування управління виробництвом; організаційна й інформаційна системи. Для реалізації логістичного підходу в управлінні фірми створюють спеціальні підрозділи. Так, в одній із західнонімецьких компаній сферу логістики курірують два спеціально створених органи: комітет правління “Адміністрація і матеріально-технічне постачання” і “Ценлобі тральна комісія з логістики”. У комітет правління поряд із трьома членами правління входять керівники таких функціональних служб вищого рівня управління компаній, як “Управління”, “Постачання і складське господарство”, “Планування”, а також представники комерційних служб і центрального інженерного бюро компанії. Концепція логістики поряд із концепцією маркетингу набуває дедалі більшого значення для керівників підприємств як засіб забезпечення відносно стійкого економічного становища і досягнення успіху в конкуретній боротьбі за ринок.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: логістика
матиме такий вигляд: Що таке логістика
матиме такий вигляд: логістика
матиме такий вигляд: Що таке логістика