Економічний словник
культура управління
(англ. соrporate culture) 1. сукупність вимог, що пред’являються до зовнішньої сторони процесу, особистих якостей керівника, обумовлених нормами та принципами моралі, етики, естетики і права.
2. системна, узагальнена характеристика управлінської праці, що відбиває його якісні риси й особливості, ступінь професіоналізму і компетентності працівників апарату управління.
3. характеристика якісної сторони управлінської діяльності суб’єкта управління.
(англ. соrporate culture) 1. сукупність вимог, що пред’являються до зовнішньої сторони процесу, особистих якостей керівника, обумовлених нормами та принципами моралі, етики, естетики і права.
2. системна, узагальнена характеристика управлінської праці, що відбиває його якісні риси й особливості, ступінь професіоналізму і компетентності працівників апарату управління.
3. характеристика якісної сторони управлінської діяльності суб’єкта управління.
Ви можете поставити посилання на це слово:
матиме такий вигляд: культура управління
матиме такий вигляд: Що таке культура управління
матиме такий вигляд: культура управління
матиме такий вигляд: Що таке культура управління